prikaz prve stranice dokumenta Kombinacija glomerularnih, vaskularnih i tubularnih biljega u ranom otkrivanju bubrežnoga oštećenja u djece sa šećernom bolesti tipa 1
Embargo period 2023-06-18
doctoral thesis
Kombinacija glomerularnih, vaskularnih i tubularnih biljega u ranom otkrivanju bubrežnoga oštećenja u djece sa šećernom bolesti tipa 1

Trutin, Ivana
University of Zagreb
School of Medicine

Cite this document

Trutin, I. (2021). Kombinacija glomerularnih, vaskularnih i tubularnih biljega u ranom otkrivanju bubrežnoga oštećenja u djece sa šećernom bolesti tipa 1 (Doctoral thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:105:234035

Trutin, Ivana. "Kombinacija glomerularnih, vaskularnih i tubularnih biljega u ranom otkrivanju bubrežnoga oštećenja u djece sa šećernom bolesti tipa 1." Doctoral thesis, University of Zagreb, School of Medicine, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:105:234035

Trutin, Ivana. "Kombinacija glomerularnih, vaskularnih i tubularnih biljega u ranom otkrivanju bubrežnoga oštećenja u djece sa šećernom bolesti tipa 1." Doctoral thesis, University of Zagreb, School of Medicine, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:105:234035

Trutin, I. (2021). 'Kombinacija glomerularnih, vaskularnih i tubularnih biljega u ranom otkrivanju bubrežnoga oštećenja u djece sa šećernom bolesti tipa 1', Doctoral thesis, University of Zagreb, School of Medicine, accessed 18 October 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:105:234035

Trutin I. Kombinacija glomerularnih, vaskularnih i tubularnih biljega u ranom otkrivanju bubrežnoga oštećenja u djece sa šećernom bolesti tipa 1 [Doctoral thesis]. Zagreb: University of Zagreb, School of Medicine; 2021 [cited 2021 October 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:105:234035

I. Trutin, "Kombinacija glomerularnih, vaskularnih i tubularnih biljega u ranom otkrivanju bubrežnoga oštećenja u djece sa šećernom bolesti tipa 1", Doctoral thesis, University of Zagreb, School of Medicine, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:105:234035

Islandora Bookmark - Please login to use this feature