Likić, R. (2008). Utjecaj integracije problemom usmjerenog učenja u kolegiju Racionalna primjena lijekova na studentsko znanje i zadovoljstvo nastavom (Doctoral thesis). Zagreb: University of Zagreb, School of Medicine. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:105:406562
Likić, Robert. "Utjecaj integracije problemom usmjerenog učenja u kolegiju Racionalna primjena lijekova na studentsko znanje i zadovoljstvo nastavom." Doctoral thesis, University of Zagreb, School of Medicine, 2008. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:105:406562
Likić, Robert. "Utjecaj integracije problemom usmjerenog učenja u kolegiju Racionalna primjena lijekova na studentsko znanje i zadovoljstvo nastavom." Doctoral thesis, University of Zagreb, School of Medicine, 2008. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:105:406562
Likić, R. (2008). 'Utjecaj integracije problemom usmjerenog učenja u kolegiju Racionalna primjena lijekova na studentsko znanje i zadovoljstvo nastavom', Doctoral thesis, University of Zagreb, School of Medicine, accessed 04 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:105:406562
Likić R. Utjecaj integracije problemom usmjerenog učenja u kolegiju Racionalna primjena lijekova na studentsko znanje i zadovoljstvo nastavom [Doctoral thesis]. Zagreb: University of Zagreb, School of Medicine; 2008 [cited 2024 October 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:105:406562
R. Likić, "Utjecaj integracije problemom usmjerenog učenja u kolegiju Racionalna primjena lijekova na studentsko znanje i zadovoljstvo nastavom", Doctoral thesis, University of Zagreb, School of Medicine, Zagreb, 2008. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:105:406562