Likić, R. (2008). Utjecaj integracije problemom usmjerenog učenja u kolegiju Racionalna primjena lijekova na studentsko znanje i zadovoljstvo nastavom (Disertacija). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Medicinski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:105:406562
Likić, Robert. "Utjecaj integracije problemom usmjerenog učenja u kolegiju Racionalna primjena lijekova na studentsko znanje i zadovoljstvo nastavom." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Medicinski fakultet, 2008. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:105:406562
Likić, Robert. "Utjecaj integracije problemom usmjerenog učenja u kolegiju Racionalna primjena lijekova na studentsko znanje i zadovoljstvo nastavom." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Medicinski fakultet, 2008. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:105:406562
Likić, R. (2008). 'Utjecaj integracije problemom usmjerenog učenja u kolegiju Racionalna primjena lijekova na studentsko znanje i zadovoljstvo nastavom', Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Medicinski fakultet, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:105:406562
Likić R. Utjecaj integracije problemom usmjerenog učenja u kolegiju Racionalna primjena lijekova na studentsko znanje i zadovoljstvo nastavom [Disertacija]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Medicinski fakultet; 2008 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:105:406562
R. Likić, "Utjecaj integracije problemom usmjerenog učenja u kolegiju Racionalna primjena lijekova na studentsko znanje i zadovoljstvo nastavom", Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Medicinski fakultet, Zagreb, 2008. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:105:406562